Alla drömmer vi om lyckan, som om livet blivit fel

Nu är det verkligen dags för mig att hoppa i säng! Som ni säkert ser så har jag gjort några fler små ändringar i bloggens utseende, men nu börjar det bli så många saker att jag inte håller koll längre. Men jag är nöjd.

Jag följde med Emma Amalia hem på eftermiddagen, vi tog en promenad med Lea och Amalia bjöd på mat. Sedan fastnade vi framför datorn i några timmar, så nu kan även hon skryta med att ha en nyligen uppdaterad blogg. Titta gärna in på hennes sida, som jag länkat till här nedanför. Imorgon åker hon, och jag kan knappt tänka mig hur tomt det kommer att bli de två veckorna jag har kvar här innan jag flyttar.

Nu lockar sängen.

You know you love me,
xoxo

Kommentarer
Postat av: Mary

Kul att folk börjar vara med och tävla :)

2008-08-20 @ 05:11:37
URL: http://mariagrehn.blogg.se/
Postat av: nicolina

Kika in min blogg! Om du lägger en komentar blir jag glad.

Kram.

2008-08-20 @ 16:56:36
URL: http://niqolinas.blogg.se/

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt