Bollsporter

När jag berättade för Emma Amalia vad roligt jag tycker att det är med golfen så svarade hon:
"Vad bra, du har ju aldrig riktigt haft något intresse förr."


Genom åren har jag tecknat i blyerts, kol och tusch, målat i olja, akvarell och akryl samt hållt på med olika typer av lera. Jag har skrivit dikter (som jag vunnit stipendium för) och suttit med i manusgruppen för Kalmars studentspex. Jag har ridit i över tio år och haft egen häst. Jag har målat på glas och porslin. Just nu är mina favoritsysselsättningar smyckestillverkningen, inredning och feng shui-städning.

Det hon menade var att jag aldrig haft intresse för en bollsport.

 (Idag fick hon dock se smyckena jag gjort, så hon höll med om att jag faktiskt hade ett intresse.)*  

I morfars värld gäller liknande regler, om du inte är intresserad av någon bollsport så är du inte värd något.
You know you love me
xoxo

Lynn

*Emma, ta inte illa upp av det här, jag skriver det med en stor del självironi och du vet att jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Emma Amalia

hahaha, jag sitter här och småskrattar för mig själv så det är kolugnt ;)

2008-08-09 @ 16:13:53
URL: http://emmaamalia.blogg.se/

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt