Dagens bedrifter 2

Det är verkligen hopplöst för mig att slita mig från något när jag väl fastnat. Som ni säkert ser har bloggen genomgått en totalrenovering, men just för stunden så kan jag inte hitta på mer att göra. Förutom att jag skulle vilja ändra färgen på texten som automatiskt hamnar nedanför inlägget, ändra storlek och typsnitt på datumet, flytta länkarna närmare inläggen samt skaffa ett eget domännamn. Ett par saker till förstås, men det får vi ta som det kommer.

Jag och småbröderna åkte ut på golfbanan idag, andra gången sen jag tog mitt gröna kort. Det gick åt helvete. Alltså, man får väl vara glad åt det lilla, jag slog varken ut bollen i skogen eller ner i ett vattenhinder. Men det berodde snarare på att jag inte fick iväg den mer än några meter. Det märks att jag inte spelat på ett tag.

Beställningsarmbandet blir riktigt bra, snart klar nu. Ska se om jag får igång kameran senare.


You know you love me
xoxo

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt