Did they love you or what?

Här kommer planlösningen på lägenheten. Elof skulle få hämta nyckeln imorgon, så jag hoppas att allt löser sig nu. Det är en tvåa på 64 kvm, jag tycker att den ser rikigt trevlig ut, och eftersom den nya IKEA-katalogen kom igår så har jag redan börjat planera... Pappa var tvungen att muta mig med det senaste numret av Drömhem för att jag skulle släppa ifrån mig den.

Idag har jag pluggat och hämtat in alla kartonger med kläder för att gå igenom dem. Å, blä, jag önskar verkligen att jag kunde köra iväg allt som jag ville. Jag har feng shui tänket inne, och varför ska jag ha kvar alla dessa jackor som tar en massa plats när jag har en ny som jag vill använda? Jag kan ju köra dem på secondhand-butiken så kanske jag i alla fall får några kronor för dem. Pappa däremot har "släng det inte så länge det ser okey ut"-tänket. Då är det bättre att låta sakerna ligga tills de blir förstörda så att man kan slänga med gott samvete. Nästan i alla fall.

Nu ska jag titta på Ghost Wisperer.


You know you love me
xoxo


Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt