En kärleksförklaring...

Idag har två saker gjort min dag perfekt. Det ena kan jag länka till http://emmaamalia.blogg.se/2008/august/hata-overskrifter.html

Det andra är att jag ska få tillbaka min sambo. Den första september kommer vi återigen att bo ihop. Om jag inte får jobb innan dess kommer jag dessutom att få bli hemmafru. Eller lyxhustru, beroende på hur man ser på saken.

Kursen som gick för arbetsförmedlingen hade blivit inställd, eftersom läraren blivit sjuk. Istället har jag pluggat och umgåtts med Emma Amalia under dagen. Jag fick pärlorna som saknades till hennes armband idag med, så nu finns ett helt nytt armband till beskådande (som för övrigt blev så bra att jag gärna behållit det) och en pärlhalsband. Allt gjort i färgade sötvattenspärlor och silvertråd. Pyssel, men så värt det! Bilder kommer nog inom kort.

Pluggningen har dessutom känts rolig för första gången sedan strax innan jul. Jag hoppas att det håller i sig.


You know you love me
xoxo

Kommentarer
Postat av: Emma Amalia

Jaa, men jag har det ;)

2008-08-13 @ 11:58:33
URL: http://emmaamalia.blogg.se/

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt