Förändringar i bloggen

Som ni kanske ser så har jag fått en del tips om hur man ändrar utseendet på bloggen. Vad jag gjort än så länge är att lagt upp en egen header (varav det svåraste faktiskt var att göra den, då jag inte jobbat i ett bildredigeringsprogram på ungefär tre år), lagt upp en signatur, bytt färg på bakgrunden, bytt färg på rubrikerna, förstorat visningsbilden, tagit bort "om" ovanför bilden, tagit bort sökfunktionen och lagt till en besöksräknare. Nackdelen med det här att det var så roligt att pyssla att jag gör det istället för det jag borde göra.

Förutom allt detta har jag också varit till arbetsförmedlingen, så nu känns det inte längre helt kört på jobbfronten. Vi får se vad som händer när jag flyttat.

Tillbaka till tentaplugget!


You know you love me,
xoxo

Kommentarer
Postat av: Mary

Måste säga att jag tycker att det ser bättre ut än det du hade innan :)

2008-08-19 @ 15:47:56
URL: http://mariagrehn.blogg.se/

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt