Hemma från jobbet

Kom hem runt tolv ikväll, serverat på ett bröllop till. Det var roligt, och jag är så imponerad av hur fort det går att lära sig att bära mer än två tallrikar. Att jobba på bröllopen är intressant på så sätt att man ser väldigt olika stilar varje gång, och man upptäcker saker som man vill göra själv, och saker som man inte vill vara med om.

Att ha engångskameror på borden som gästerna kan använda under kvällen är en rolig idé. Att dekorera allt i rosa glitter kommer däremot att vara bannlyst på mitt bröllop. Att ha små korgar på toaletterna med värktabletter, tandtråd, tuggummi och kondomer är en rolig idé. Men det kommer INTE att finnas myggnät på stolarna.

Jag har också upptäckt hur viktigt det är att ha organiserade toastar. Jag måste nog skaffa mig nya vänner innan dess.


You know you love me
xoxo

Lynn

"I'm not bad. I'm just drawn that way..." - Jessica Rabbit

Kommentarer
Postat av: Emma Amalia

Fuck you. Jag är väl organiserad :P

2008-08-10 @ 15:52:18
URL: http://emmaamalia.blogg.se/

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt