Hon äger styrkan du alltid trodde var din...

Idag blev nog en rätt okey dag ändå. Jag trodde att jag skulle få lida över gårdagens utsvävningar, men det enda jag kände av det var att jag höll på att svälta ihjäl imorse och att jag kände en stark längtan efter Micke Pills extremt starka nudelrätter.

Klippningen gick smärtfritt och blev bra. Som ni kan se längre ned så blev ju Marys armband och örhängen också klara idag, och jag blev nog nästan lika nöjd som hon blev.

Pluggningen går skapligt, och med lite tur klarar jag tentorna den här gången. Idag påbörjade Elof sin resa mot den nya lägenheten, imorgon runt lunch ska han hämta nyckeln. Ingen av oss har ännu sett lägenheten som vi kommer att bo tillsammans i om två veckor. Det ska nog gå bra.


You know you love me
xoxo

Lynn


Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt