Jag far hellre framåt mot min vilja, än jag vänder...

Ikväll blir det utgång med Emma Amalia. Kvällen till ära har jag lockat håret och satt på mig en grön glansig sak. Jag är fortfarande rätt inne på mina pjamasbyxor, men är inte säker på att jag blir insläppt i dem. Det fick bli jeans. Tänkte dessutom använda min fruktansvärt opraktiska Guess-väska. Vad lurad man blir av rea, egentligen.

Kareoke ikväll. Hoppas på att kunna lura Amalia till att sjunga med mig. Kommer med uppdatering imorgon.



Jag har fått in en beställning till på ett armband och ett par örhängen. Jag tror att det blir riktigt bra, det var en underbar färg. Pärlorna borde komma imorgon.

Imorgon ska jag klippa mig, blir nog mer jämnt i längderna då. Skönt med kort hår, men det behöver klippas oftare för att behålla frisyren. Kan det vara värt.


You know you love me
xoxo

Lynn

Kommentarer
Postat av: Mary

Vad söt du är :)

2008-08-13 @ 20:20:45
URL: http://mariagrehn.blogg.se/

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt