Jag förstår bara det som är vårt

Nu händer det mycket! Förutom att jag skrev en tenta igår, och har en till imorgon som jag håller på att plugga på, så finns det en del som håller mig från att uppdatera här. På söndag flyttar jag. Nu är ena väskan packad, biljetterna är bokade och jag är inställd på att åka. Ska bli roligt.

Igår satt jag uppe länge och gjorde ett armband till. Fy fan vilken tid det tog, men se vad bra det blev? Det är gjort i färgade, turkosa sötvattenspärlor och kristaller i färgen "aqua".

Jag håller på att fundera på hur man kan få igång pärlorna ytterligare. Det är så roligt att göra smycken till andra människor som jag vet kommer att tycka om dem, istället för till mig som motsägelsefullt aldrig byter örhängen och som i princip bara sätter på mig ett armband på mornarna.

Dessa funderingar gör att jag knappt kan prata om något annat, och jag är säker på att människorna runt omkring mig snart kommer att tröttna och be mig hålla käft om jag inte har något vettigt att säga. Men det gör också att jag har fått några bra idéer, så vi får väl se efter flytten om jag kommer mig för att genomföra några av dem. På ett eller annat sätt brukar det lösa sig.


You know you love me,
xoxo


Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt