Marys set



Här är bilderna på armbandet och örhängena som Mary beställde. Jag kunde inte slita mig från det förrän det var klart! Nu väntar jag bara på hennes godkännande, innan jag kan gå över det igen för att se till att allt sitter fast ordentligt. Men visst blev det fint?

Det här setet är gjort i oregelbundna vita (dvs ofärgade) sötvattenspärlor och silvertråd. Sötvattenspärlorna har en helt underbar färg och skimmrar i rosa och grönt. På örhängena sitter kristallpärlor för att ta upp den lilla strasstenen som sitter i mitten på armbandets spänne.

Nu är det bara att hoppas att hon tycker att det blev lika bra som jag tycker!


You know you love me
xoxo

Lynn


Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt