Gråa dagar

Natten var ett helvete. Först kunde jag inte somna, eftersom jag somnat halv tre natten innan och vaknat halv tolv  på dagen. Katterna turades om att väcka mig och hoppa i och ur min säng. Till slut somnade jag med öppen dörr och med Mico vid fötterna. Sen vaknade jag igen när mamma och pappa stängde min dörr för att inte störa mig innan de gick till jobbet. När väckarklockan till slut ringde och markerade ett slut på natten kom det nästan som en lättnad.

Försöken att plugga till beskattningen kändes mest patetiska, och jag hann inte hälften så långt som jag föresatt mig. Att jag dessutom umgicks med Emma Amalia under lite drygt sex timmar hjälpte ju inte direkt. Vi hann dessutom med en fika med Sarenka och Jenny V. Och en chattsession med Amalias nya lammkött. Hon kommer att sluka dig hel, sötnos.

Hittade dessutom ett Winnerbäck-quiz. Det står ett utdrag ur texten och man ska veta vilken låt det är. Jag hade 40 poäng av 42. http://www.vetgirig.nu/

Imorgon ska jag på kurs. I att söka arbete. De tror tydligen inte att jag har tillräckligt att göra i och med att jag faktiskt söker jobb. Att jag dessutom har tentorna har väl de inte med att göra, men ger mig lätt panikångest när jag tillåter mig att tänka på dem. Papperspåsar ska visst hjälpa.


You know you love me
xoxo

Lynn

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt