Winnerbäck i augusti

Tidigt i våras bestämde sig Emma Amalia och jag att vi skulle på Winnerbäck när han kommer till Gävle den 15 augusti. Det skulle bli den sista stora saken under sommaren, innan jag åker tillbaka till Kalmar och hon flyttar till Göteborg. Nu är det redan augusti, sommaren är snart över, hon flyttar snart och jag ska inte tillbaka till Kalmar. Trots att jag längtar så känns det som att konsterten kommer att markera slutet på sommaren. Det blir den sista stora saken, och sen blir det dags för grådaskig höst igen. 

På måndag tar nog ledigheten slut för de flesta, förhoppningsvis får jag svar på några av jobben jag sökt då. Det måste vara närmare 50 stycken vid det här laget. Igår fick Elof veta att han fått lägenheten i Nyköping också, med inflytt den 15. Samma dag som konsterten. Med lite tur får jag jobb så att jag kan flytta in veckan efter. Jag avskyr hösten.


You know you love me
xoxo

Lynn

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt