Winnerbäck vid gasklockorna

Gårdagskvällen var underbar! Emma Amalia och jag blev insläppta på VIP-området, och stod därför bara några meter ifrån scenen när han började sjunga. Det var amazing! Vi hade båda hört att just den här turnén inte skulle vara särskilt bra, men trots det gick vi till bilen med tankarna bland molnen och huvudet fulla av hans ord. Jag var genuint lycklig. Vi tänkte gå igen. Någon som vet när han kommer till Gbg?

Han bjöd oss på en drygt två timmar lång show, varav det var ett par låtar jag inte hört tidigare. Stämningen var på topp, alla människor sjöng med och rörde sig till musiken. Det var kärlek. Mitt under Åt samma håll vänder sig Emma Amalia till mig och frågar om jag tror att han lider av SAD. Det tror jag. Jag tror inte att någon skulle kunna beskriva det som han gör om man inte man går igenom det själv.

Jag ska jobba idag, så måste nog börja värma platttången snart. Jag borde ha lärt mig vid det här laget att inte lägga mig med blött hår. Blä. 


You know you love me
xoxo

Lynn


Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt