Anställningsintervju

Idag har jag träffat en kille som har hand om anställningarna till året sommarjobb till ett ställe här i sommar. Jag har dock ingen aning om hur det gick. Han berättade om arbetsuppgifterna, och när han ar klar så sa han "Du kan ju höra av dig i januari om du är intresserad heller inte". Brukar man inte ställa frågor till de sökande om vad de har gjort innan? Hur som helst.

Jag har sökt läraren ungefär 12 gånger idag. Till slut lämnade jag ett meddelande och bad honom ringa upp mig. Det var klockan 13.07. Han har fortfarande inte hört av sig.

Dagen i allmänhet känns aningen obeslutsam.

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt