Dagen

Idag ska jag skriva det nationella provet för Matte C, imorgon bär det av tillbaka till Söderhamn. Jag hade gärna stannat kvar här över helgen, men isället blir det julshopping med familjen i Valbo på lördag. Skoj! Och på måndag (tror jag?) kommer Emma tillbaka till Söderhamn med, så då blir det väl lite roligare att vara tillbaka. Det är ändå bara två veckor.

Nu ska jag försöka få tag på min beskattningslärare, så att jag kan prata om betyget i kursen. Det kommer nog en uppdatering på det sen.

I förrgår var jag på stan och gjorde ett sista ryck av julklappsshoppingen. Efter tre varv på stan hittade jag svärmors julklapp (jag visste vad jag var ute efter, men inte var det fanns) och fick tjejen i kassan att slå in den jättefint, efter mina insruktioner. När Elof kom hem var hans första fråga: "Å, sålde de såna presentförpackningar?" Jag skulle ha slagit in den själv med andra ord. 

Nu är det dags att göra ett sista ryck innan det är dags att ta sig in til stan.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: OttO

hoppas provet går bra!

2008-12-11 @ 13:06:13
URL: http://oliveira.blogg.se/
Postat av: Mary

Själva styligen och fotograferingen kostar ingenting sen om man vill får man köpa bilder och det är det som kostar men det är inget köptvång :) Cicci har varit där och hon sa att det va bra också. Hon köpte två bilder som verkligen var skitsnygga :D

2008-12-11 @ 17:07:31
URL: http://www.maaarys.se
Postat av: elof

Det betyder ju bara att du har bra smak babe!

2008-12-12 @ 11:01:48

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt