Glada Hudik

Mamma och jag var till hudik och julhandlade lite idag, jättemys! Jag kommer dock inte att få någonting som jag inte vet om. Det är sådant som händer.

"Ticktackticktackticktack..." sa mamma nä vi stod i en av köerna, och syftade på min biologiska klocka, som enligt henne har börjat ticka på som tusan. Bara för att jag tittade på en jättesöt bebis som stod bredvid. Och kanske för att jag börjat prata om barnnamn. Och kanske också för att jag pekar ut söta barnkläder i affärerna. Men någon annan grund tror jag inte att hon har för det...

Jag har dessutom blivit tvungen att lova att vänta några år till...

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt