I Söderhamn

Nu är jag tillbaka hemma i mamma och pappas vardagsrum och tittar på finalen av Idol. Här ligger det snö! I massor!

Jag har fått presenter från Thailand, kuddöverdrag (jättesnygga, som kommer att passa perfekt in hemma i vår lägenhet) och delar som man monterar ihop till en eller flera lampor.  Å, den kommer att bli jättesnygg över köksbordet!

Imorgon blir det Valbo och julshopping, så det blir väl en till uppdatering efter det. Jag tänkte bjuda på några bilder som mina föräldrar tog i Thailand med...


Kommentarer
Postat av: elof

Apan är inte vidare snygg alltså :)



Kan du ta bilder på snön tro? :)



Puss puss

2008-12-15 @ 08:12:05

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt