Mellandagsrea

Då var julafton över för i år. Jag fick väldigt bra julklappar (vilket var väntat, som jag berättat tidigare så hade jag valt ut nästan alla själv) och maten var god. Nu börjar det istället bli dags att planera in det nya året, med allt vad det innebär.

Vi ska beställa smyckestagsen, nu känns det som att det är igenomfunderat ordentligt, så det blir väl av så snart de börjar jobba igen efter jul. Jag har också hittat ett par kinesiska företag som tillverkar organzapåsar som de trycker in företagsnamn eller märken på. Jag vill ha, men det får dröja ett tag. Nu har vi också fått igång mellandagsrean på hemsidan, så håll ett öga på den!

I övrigt har det väl inte hänt så jättemycket, det är vanlig jul här hemma. Nytt för i år är att mormor spöade alla oss andra ordentligt på skidåkningen på Nintendo Wii's Balance Board. Gissa om lillebror blev snopen!

Nu ska jag fortsätta läsa i min julklappsbok, samt beställa lite nya pärlor (jag passar också på på mellandagsrean).

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt