Önskelista

Okey, efter att ett antal av er bett mig skriva en önskelista så kommer den här...

Mamma har redan tingat att köpa en hushållsassistent (vi hade faktiskt en konversation om ifall jag behövde en köttkvarn i den eller inte...) och en symaskin. 

Vi har pratat om att vi skulle vilja ha en soda stream (även om Elof är duktig på att alltid skylla allt på mig när "vi" vill ha något).

En sak som jag skulle bli jätteglad över är en "huva" till tekannan (de ser ut som en korsning mellan en mössa och en grytvante, man drar den över kannan för att hålla teet varmt längre), och en liten mjölkkanna. Med mig är inredningssaker alltid heta, så Ittalas "Kivi"-lyktor och Marimekkos skålar på fot är riktiga hits. Sias doftljus kan jag också tipsa om.

Okey, det blev mer än jag tänkte mig, men kom ihåg att jag blir glad över det mesta :)

 

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt