Skvaller från en småstad

En av pappas bästa vänner ska bli morfar. I det här läget, eftersom de är strax över femtio år båda två, så skulle man kunna tro att dottern är 27, har sedan flera år avslutat sin utbildning, bor tillsammans med sin man i ett gulligt litet hus i ett trevligt område, och tillbringar sina dagar med pappersarbete hos en respekterad arbetsgivare.

Så är dock inte fallet. Hon är 18 år, har inte tagit studenten än och är sedan "inte ens ett år" (enligt min mor) tillsammans med en 25 årig kille. "Slarvigt" är en av kommentarerna jag hört. Hon ska föda i mars.

Tänk att fastna på detta sätt i Söderhamn! Det är inte meningen att man ska fortsätta vara tillsammans med pojkvännerna man hade som 18-årig, på grund av ett misstag. Vi får väl hoppas att det går bra för henne.

Detta är dessutom dottern till den oförskämda kvinna som för ett par år sen frågade mig "Men huuur många pojkvänner har du haaaaft nu?". Jag har haft ett par stycken, men ingen av dem förde med sig en oberäknad graviditet.

Ironiskt, isn't it?


Kommentarer
Postat av: Emma Amalia

Men är det inte en 15-16b sycken du är uppe i ny Lynn ;)

2008-12-29 @ 14:18:21
URL: http://emmaamalia.blogg.se/

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt