Än så länge...

Tilltills idag har jag skickat tre beställningar (och ett brev till min gammelmoster), gjort ett antal nya smycken, rensat upp bland alla pärlor som finns kvar samt gått till ICA och växlat in pengar (förövrigt det mest pinsamma jag gjort på länge, jag dök upp där med en påse enkronor, och lyckades fylla deras mynträknare) till julmarknaden.

Det som är kvar att göra innan marknaden är: att prismärka smyckena, att skriva ett informationsblad (det här innehåller de, det här gör jag, här kan du få tag på oss), att skriva ut tider med mera att ta med till skolan imorgon, att ta bilder på allt som vi kan lägga upp på sidan, samt att gå över det sista, kolla så att allt sitter fastnålat ordentligt och lägga alla örhängen i par i små påsar så att vi lätt kan sortera upp det på plats. Snart så är allt förberett.

Om jag fick önska mig tre saker just nu skulle det nog bli:
1. Att det går bra på julmarknaden.
2. Att jag får svar på tentan snart så att jag vet att jag får läsa kurserna till våren.
3. Att jag får jobba riktigt mycket innan jul så att jag kan hjälpa till att dra in lite till hushållet.

I övrigt är jag lycklig. Jag hoppas att vi alltid kommer att ha det så här bra.

Kommentarer
Postat av: elof

Det kommer vi att ha babe :)

2008-11-18 @ 10:28:03

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt