Exakt en månad kvar till julafton

I natt har det snöat, så utanför fönstret är det som en helt annan värld. Tyvärr kan vi inte få upp värmen i lägenheten så mycket som i skulle vilja, så när man vaknar vd klockan sex på morgonen så är det kallt... Men det ser i alla fall ganska mysigt ut.

Idag är det exakt en månad kvar till julafton, och redan på söndag är det första advent. Snart får jag börja julpynta. Snart, snart...

Vi har kollat upp det här med webbshopen, och startat en provbutik; Eline Evelyn. Ni får gärna gå in och titta, men det går inte att beställa något ifrån den. Men lämna en kommentar med åsikter! Jag tycker att den ser riktigt snygg ut, men den är ju inte helt klar än.

Idag blir det till att städa (igen) och uppdatera provbutiken. Eventuellt ska jag beställa lite pärlor med, men det får vi se.


Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt