Facebook... igen...


Okey, jag vet att det förmodligen inte kommer att rassla till och att jag sedan kommer att ha 70 nya medlemmar i
gruppen på Facebook. Trots detta kan jag inte låta bli att uppdatera sidan tre gånger i minuten för att se om något hänt. Just nu är vi tio medlemmar, och det är 70 stycken som ännu inte svarat (vilket egentligen inte är konstigt, eftersom jag skapade den går kväll).


Jag borde nog gå ifrån datorn en liten stund, och försöka göra lite nytta här hemma. Men jag längtar så efter att få börja skicka ut erbjudanden! Hitills har jag skrivit en lista på roliga teman och rabatter, och den blir bara längre...  

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt