Fyy...

Idag är det mörkt och kallt utanför fönstren. Usch. Med det här vädret skulle jag helst vilja krypa in under täcket en timme till.

En liten uppdatering om smyckena: Nu är nog alla klara, men om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog att kunna hitta på fler att göra ändå. Jag satt uppe igår och skrev ut information om julmarknaden att ta med och dela ut i skolan idag, samt en lista för nyhetsmail som vi tar med till marknaden ifall det är någon som är intresserad. Kvar att göra nu är nog mest bara att prissätta och ta bilder. Jag längtar till söndag...

Förresten så passade inte foreverringarna. Den lilla var perfekt i storlek till mig, men så bred att jag inte skulle kunna använda handen. Den Elof provade satt inte bra någonstanns. Sånt som händer.

Eftersom det är så kallt idag tänker jag gå istället för att cykla. Jag är paranoid när det gäller halka. Dags att gå...

Kommentarer
Postat av: elof

Lycka till på matten babe!

2008-11-18 @ 10:32:21

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt