Julmarknad

Dagen har egentligen inte varit produtiv, det har kommit upp lite nya bilder, och några smycken ha blivit färdiga, men i stort sett har väl inga livsomvändande saker inträffat. MEN. Jag fick för mig att kolla upp om det inte skulle finnas några mässor eller marknader i Nyköping inom den närmsta framtiden. Och gissa vad? Det kommer att vara en i slutet av november, en julmarknad. Jag har mailat och frågat hur man gör för att anmäla sig. Med lite tur så går det fortfarande att ordna.

För övrigt har jag räknat ihop hur mycket utgifter Eline Evelyn haft det här, första, året, respektive hur stora inkomster. Jag kan ju säga att de inte ens är i närheten av att matchas. Nu gäller det att börja sälja för att vi i alla fall ska hamna i närheten av ett nollresultat innan nyår. Köpa julklappar, någon?

På julmarknaden, kanske... 


Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt