Julmarknaden (igen)

Nu har jag precis kommit innanför dörren, och som jag sitter här och skriver håller pulsen på att lugna sig efter promenaden hem.

Vi ska vara med på julmarknaden! De tyckte att det var så roligt att få in unga människor med nya idéer (de uttryckte det faktiskt så) att de lyckades hitta en bod som vi ska få hålla till i, och som vi dessutom fick ett riktigt bra pris på! Jättekul! Dessutom så köpte de på rak arm 5 par örhängen, ett armband och ett hänge till en kedja.

Jag är så glad att jag inte vet var jag ska ta vägen. Hoppas bara att Elof kommer att bli lika glad, även efter att han har förstått att vi ska stå fyra timmar i en kall bod och vara trevliga mot människor. Det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: elof

Klart jag kommer bli :)

2008-11-07 @ 15:47:33
Postat av: Annie

Grattis! va roligt för dig, jag ser mest fram emot den biten då Olof ska stå i tomteluva och! vara trevlig mot människor! HAHA

försök få en bild på de :P

2008-11-07 @ 17:56:51

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt