Silverbokstäver

Ganska sent igår kväll så fick jag in en ny beställning. I den ingick väldigt specifikt en viss silverbokstav, som ska vara rak (den får inte se full ut) hänga rakt samt (ett av mina kriterier); den ska gå att få tag på.

Idag har jag gått runt till guldsmedsbutikerna och bett att få titta på deras silverbokstäver, men alla hänger snett, då hänget sitter i ena hörnet av bokstaven. Vet ni hur svårt det är att få tag på så specifika pärlor? Men jag vill ju att han ska bli nöjd.

Det finns en butik på internet som säljer exakt den typ av bokstav som jag letar efter. Dock kostar bokstaven 19 kronor, medan frakten är på 120. Löjligt.

Förresten så har jag gjort smyckesdisplayer av spånskivor som pappa sågat till åt mig. Kommer nog bilder lite senare.

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt