Yet another day...

Lite snabbt bara, innan jag ska ta en promenad i solskenet för att gå och köpa äpplen. Idag ska jag göra en äppelpaj till min älskling och mig.

Jag fick VG på matteprovet, våran lärare är supersnabb på att rätta och maila ut. Synd att det inte gått ens i närheten av lika snabbt att få tillbaka beskattningen. Jag vill verkligen veta resultatet på den nu.
Idag var första dagen på, jag vet inte hur länge, som jag tog en sovmorgon utan att ställa klockan. Lovely.
Nu är det två dagar kvar tills julmarknaden... Jag är nervös och längtansfull. Håll tummarna för att det ska gå bra!

Dessutom städade jag hela lägenheten igår, så det är härligt rent och luktar svagt av citron. Jag älskar vår lägenhet. Det kommer nog bilder i Lily Rose senare idag. 

Nu är det dags för den dagliga dosen av solsken och D-vitamin.

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt