081014

Nu känns det som att det händer saker hela tiden, men jag vet ändå inte egentigen om jag har något att skriva. Efter att svärföräldrarna åkt i helgen var jag och Elof så slut att vi fastnade i sju timmar framför datorn. Det blev en och en halv film, samt några avsnitt av en serie som vi tittade på.

För övrigt kan jag tipsa om en ny amerikansk serie som heter True Blood, som verkar jättespännande, och handlar om vampyrer. Jag fastnar lätt för hela teman som ni kanske märkt. Vi läste ut "Låt den rätte komma in", och den är verkligen bra! Den kommer på bio i slutet på oktober, och oss kommer ni att kunna hitta längst fram i kön.

I slutet på oktober kommer jag att skriva beskattningstentan också, och det ska verkligen bli skönt att bli av med den!  Efter det kommer jag att kunna lägga ner lite mer tid på hemsidan, nu har vi en massa nya idéer. Skoj. Har fått in en ny beställning förresten, samt såld av några saker från hemsidan, så det känns bra också. För hoppningsvis börjar det väl komma in en del julklappsbeställningar snart med.

Någon som vet när nästa avsnitt av Gossip Girl visas i USA förresten?


You know you love me,
xoxo

Kommentarer
Postat av: elof

Vi står bara längst fram i kön om vi får komma in! ;)

2008-10-15 @ 07:42:11

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt