Amira Miranda

Nu var det ett tag sedan jag  skrev igen, så nu känns det som att det är dags att uppdatera er om vad som händer.

Det känns som att dagarna bara rinner iväg, och eftersom det är så mycket som jag vill hinna göra blir det inte så mycket tid över för bloggningen. Vi har matteprov nästa vecka, och det känns inte som att jag har pluggat på långa vägar så mycket som jag skulle behöva. Sedan är det ju beskattningen, som ni säkert har stenkoll på när den är efter att jag tjatat så om den.

Svärmor designade ett par örhängen när hon var här, så nu vill hon ha royalty på alla jag säljer. Det kommer nya bilder snart, så fort jag tar mig tid att ta nya.

Jag har också startat ännu en ny blogg, Amira Miranda. Mycket tror jag att det egentligen handlar om att jag tycker att det är roligt att designa dem, även om det är roligt att skriva i dem med. Titta gärna in där.


Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt