Det regnar

Det spöregnar verkligen ute, och gula och oranga löv ligger klistrade mot marken. Det är verkligen höst nu. Eftersom jag haft mattelektion idag så var jag tvungen att gå ut, men nu ska det bli skönt att bara få krypa ihop med en kopp te. Måste plugga på beskattningen med, har bestämt mig för att blir seriös med den nu. Det ska bli skönt när det är över.

Några saker har dock hänt som lyfter en grå vardag.
Pärlorna ligger på posten, jag och Elof ska gå och hämta dem ikväll. Det här blir dock den sista beställningen den här månaden nu, får försöka hålla igen lite efter möbelköpet förra månaden.
Audrey hatten skyddar mot regn, dock blir den lika nedstämd som jag i vädret, och efter ett tag i regnet slokar den ledsamt.
Matteprovet gick bra, jag hade ett starkt G, och läraren sa att hon tyckte att det var mycket beundransvärt av mig att komma in så sent och ändå göra så bra ifrån mig.
Jag har hittat en sida som har kombinerat webbhotell och internetshopar. Jag vill ha! Men om www.elineevelyn.com har börjat gå bättre tills det är dags att förnya kontraktet för det nuvarande webbhotellet så kanske...


You know you love me,
xoxo

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt