Eline Evelyn

Nu har det varit segt på smyckefronten ett tag igen, jag jobbar och sliter för att klara tentan, så det blir ingen tid över för att gör det som jag egentligen tycker är roligast. Jag har dock en beställning som jag sitter med så fort jag får en liten stund över, men jag kan garantera att inget smycke tidigare har tagit så lång tid! Dessutom har jag blivit förvarnad om att jag kommer att få in två nya beställninga snart. Det ska bli spännande.

Kom ihåg att om ni tänkte beställa julklappar så är det bra om ni gör det redan i november, eftersom jag förhoppningsvis kommer att jobba i december.


You know you love me,
xoxo

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt