Helgen... igen

Sådärja, nu är det vardag igen. Ni skulle aldrig tro mig om jag berättade vad duktig jag varit vad gäller pluggningen till beskattningstentan, men det känns ändå riktigt bra. Jag hoppas på att hinna klar med kapitaldelen innan dagen är slut.

I helgen var ju svärföräldrarna här, och det gick riktigt bra! De hade med sig en uppblåsbar madrass som de sov på, och maten var inte heller några problem (det blev tacopaj). Ingen anledning att oroa sig alltså! Det var en riktigt mysig helg, och de är så gulliga båda två. Om det inte vore för att jag har så bra föräldrar redan är det nästan så jag kunnat tänka mig att bli adopterad. Jag hoppas att ni går in på min andra blogg och ser vad fint de hjälpte oss att få.

Nästa vecka är det matteprov igen, så nu börjar det väl bli dags att plugga på den igen då. Eftersom jag koncentrerar mig på beskattningen så är jag kroniskt efter. Det löser sig.


You know you love me,
xoxo

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt