Kalmar

Beskattningstentan den här helgen har flyttats från fredag till lördag, fick jag höra idag. Jag förstår inte varför man inte bryr sig om att informera studenterna om sådant! Speciellt när det gäller en kurs där större delen av studenterna ska skriva tentan på annan ort!

Det ordnade sig, jag kommer att skriva tentan i Kalmar. Detta innebär egentligen två saker. (1.) Vi fick en utgift denna månad som vi inte räknat med, i form av tågbiljetterna, och (2.) jag ska få träffa mina vänner i Kalmar igen. Efter tentan på lördagen är det Halloween-sittning, och med lite tur går det att ordna så att jag får följa med. Det ska bli så roligt!

Uppdatering följer...


Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt