Kvinnomisshandlaren

En av mina tidigare snedsprång hörde av sig till Elof i helgen. Samma kille som jag tidigare berättat om hur han slängde in mig i garderoberna, under titeln "energitjuvar". För fortsatt referens kommer jag därför att kalla honom "Kvinnomisshandlaren".
 
Han hörde i alla fall av sig och frågde hur det var med Elof. Han påpekade tidigt att "Lynn inte skulle vara något hinder för att de fortfarande skulle vara vänner". Elof behövde dock bara säga att KM i fråga inte direkt låg på min topp tio-lista, för att han skulle börja vräka ur sig en massa saker. Elof sa dessutom tidigt att han inte tänkte gå in på varför, eftersom de då förmodligen skulle bli osams. Trots detta började KM förklara att han visst kunde försvara sitt beteende, och att Elof skulle passa sig för mig, eftersom jag kunde slå om och börja snacka skit om folk jag knappt kände på ett ögonblick. Flera andra påståenden förekom också.

Vi avslutade hela samtalet med "Du kan visst försvara dig innan några anklagelser gjorts" och ett "Ja, genom sig själv känner man andra."

För övrigt är den här killen både arbetslös och singel igen. Behöver jag nämna att jag tror på karma?

Yours truely,


Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt