Long time

Nu var det några dagar sen jag skrev igen. Igår var matteprovet och det gick nog bra. Jag var inte ens speciellt nervös innan. I förrgår kom gardinerna till sovrummet, så nu är det härligt ombonat igen. Mys.

Nästa fredag ska jag skriva beskattningstentan, helgen efter det så kommer mina föräldrar och lämnar av en massa saker på vägen till Thailand, och helgen efter det så kommer Emma Amalia. Sen är det nästan jul. Och i januari ska jag börja plugga igen. Nu börar jag faktiskt se fram emot det.

Förresten ska jag ändra utseendet på bloggen snart igen. Efter tentan. Efter tentan ska jag göra en massa saker, börja med smyckena igen, ta tag i hemsidan, och börja med promenaderna igen. Just nu gör jag inget annat än att äta, sova och plugga. Jag längtar till nästa lördag...

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt