Sista dagen...

...att plugga på innan jag åker till Kalmar nu. Jag börjar bli riktigt less på beskattningen, å andra sidan så känns det fatiskt som att jag kommer att klara den. Hoppas på det.

Jag åker imorgon bitti, och den här gången får nog datorn stanna hemma. Det blir nog inte mycket till uppdateringar alltså, men jag ska i alla fall försöka få med mig kameran, så lite nya bilder kommer nog.

Igår fick jag en ny beställning igen, och det ska bli roligt att kunna ägna tid till det, så snart tentan är klar. Idag borde jag få paket med pärlor från två olika ställen (de har helt olika sortiment, så det blir till att dela upp beställnigen) och jag hoppas på att hinna titta på dem lite i alla fall, innan det är dags att sova.


Armband som hittat nytt hem denna vecka...

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt