De senaste dagarna

Då var det äntligen dags att återigen sätta sig och blogga. Det har varit mycket sen jag flyttade, det har hänt mycket, jag har fått väldigt många nya intryck, haft en hel del att göra, men också väldigt roligt. Jag tänker inte berätta allt, men det kommer nog att komma en hel del uppdateringar över de närmsta dagarna.

Just nu sitter jag i vardagsrummet, där vi har internetet. Tyvärr har vi inte speciellt mycket möbler ännu, så jag har burit in en köksstol och sitter med datorn i knäet. Men möbler kommer, igår var vi inne på IKEAs sida och beställde, så om ca 20 dagar så borde de dyka upp utanför vår dörr. Vi har också beställt duschdraperi, gardiner, lakan med mera, som vi nog kommer att få gå in till stan för att hämta senare idag. Jag längtar!

Uppdateringar på hemsidan borde komma inom ett par dagar med, ni har väl inte missat utförsäljningen?

Tävlingen här på bloggen kommer också att avslutas inom de närmsta dygnen, jag lovar!


Uppdatering följer!


You know you love me,
xoxo

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt