Derivata

Idag började vi att gå igenom derivata på mattelektionen, så nu känns det som att jag kommer att ha att göra i helgen! Jag har prov på första kapitlet på måndag, och nu ska jag inte låta min hybris ta över, men det känns ganska lätt, och man behöver bara få 30% rätt för att få godkänt.


Eline Evelyn hade sitt första styrelsemöte igårkväll, och vi har en hel del idéer på förändringar och förbättringar vi vill genomföra! Likviditeten måste bli lite bättre först, men sen så. Vad sägs om specialupptryckta organzapåsar med stiliserade diamanter och knytband med texten "Eline Evelyn" på? Och snygga modellbilder på startsidan? (Jag väntar med spänning på dina bidrag, Otto.)


You know you love me
xoxo

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt