Hittills idag

Nu har jag torkat golven två gånger i sovrummet, köket och i hallen. Vardagsrummet och badrummet kvar. Anledningen till nogrannheten är att det ligger slipdamm kvar sen vi fick nya tapeter, och dammsugare är tydligen jättekänsliga mot sådant. Nu lukar det i alla fall underbart av citrondoftande skurmedel, och det är härligt rent. Ska försöka bli klar med resten av lägenheten innan det är dags att börja med maten. 


Här är en bild på typen av förlovningsring jag skulle vilja ha. Just den här är från Tiffany's och fler kan ni hitta här. Allt som Olof säger när jag pekar och gnyr är "Allt för dig, babe." Så någon gång kanske.

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt