Jävla bussgods!

Lilla Lynn är arg. I morse var det en snorunge som ringde till mig och förklarade att han ringde från bussgods, och att de inte hade möjlighet att köra hit våra cyklar (som jag skickade från Söderhamn när jag var där sist). Kunde jag inte komma och hämta dem? Två cyklar. Varav den ena är en herrcykel på vilken sadeln når mig upp till armvecken. Tyvärr hade de ju bara öppet till fyra och bara på vardagar, men jag kunde väl komma två gånger? När jag sa att jag inte kunde cykla på herrcykeln fick jag till svar "Jag tycker att de ser ganska lika ut".

Han tyckte alltså att jag skulle ägna tre timmar av min dag åt att göra hans jobb. När jag hade betalat för tilläggstjänsten att få dem hemkörda just för att jag inte skulle behöva göra detta. Jävla idiot.

Lilla Lynn ringer till pappa. Pappa håller med Lynn att killen är en idiot och att det visst är ett bindande avtal. Lynn ringer upp den idiotiska killen igen och talar om för honom att hon inte alls tänker göra hans jobb, och att han faktiskt får se till att de kommer hit.

Jag är fortfarande arg, men han har i alla fall kollat upp med ett taxibolag om de kunde skjutsa hit cyklarna, så de skulle nog dyka upp någon gång nästa vecka. Jävla bussgods.

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt