Matpaus

Just nu sitter jag och äter, det har blivit tidiga mornar för mig under de senaste dagarna. Målaren har varit här och fixat våra väggar, men nu är den sista tapetvåden uppsatt och snyggt blev det! Nu kan jag äntligen börja sätta upp saker på väggarna och ställa möblerna där de ska stå.

Med tidigt menar jag förresten klockan sju, men jag går och lägger mig klockan 10 på kvällarna, somnar direkt och är ändå trött dagen efter. Måste ha något att göra med att jag går ca en mil varje dag.

Vi fick paketet med lakan och allt igår. Ett par saker ska jag returnera idag, men resten var toppen. Badrummet känns så mycket fräschare med draperiet och mattan. Fick pärlor igår med, så snart kommer det nya bilder.

You know you love me
xoxo 

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt