Matteprov

Idag hade jag det första provet i Matte C-kursen, och det gick bra. Det kändes alldeles för lätt, vilken förmodligen innebär att jag hade massa fel. Men som sagt, gränsen för godkänt var 30 %, så det bordejag väl kara i alla fall.

Efter provet gick jag in på HM för att köpa ett par vantar, nu har hösten kommit på riktigt! Det blev ett par vantar, en halsduk, en ny handväska (den nuvarande ser verkligen hemsk ut nu) samt en hatt à la Audrey Hepburn i Breakfast at Tiffanys.

Liksom Blair har jag en förkärlek för Audrey, i alla fall i Breakfast at Tiffanys och Roman Holiday (eftersom de är de enda jag sett med henne, jag och Elof jobbar på det dock). Till mitt försvar kan jag i alla fall säga att jag såg breakfast långt innan Gossip Girl började visas, och att jag kände igen Moon river på de inledande tonerna.


You know you love me,
xoxo

Kommentarer
Postat av: OttO

hon är underbar i prinsessa på vift och Sabrina

2008-09-30 @ 13:55:23
URL: http://oliveira.blogg.se/

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt