Min orkidé får en shot i veckan

...en trea ungefär.

Jag älskar orkidéer. De är vackra, unika, och jag skulle hellre få en sådan än en bukett rosor vilken dag i veckan som helst. Det vet Elof om, så när jag flyttade in här, gissa vad som stod och väntade på mig på köksbordet? En alldeles egen, underbar orkidée. Det han inte vet om är min rädsla för att inte sköta om den ordentligt, de har ju rykte om sig att vara svårskötta. Men jag ger den en shot i veckan, en trea ungefär. Precis som mammas orkidé får.

För övrigt har jag hittat min brudklänning. Det är väl inte för obvious att köpa den och lägga den på
sängen väl?




You know you love me
xoxo

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt