Möbler

Imorgon kommer lasset med möbler från IKEA! Det ska bli så otroligt skönt att få en helt möblerad lägenhet igen, med sittplatser och förvaringsutrymmen. Härligt! Det som kommer är en soffa, ett skrivbord, ett sidobord, två nattduksbord, en vägghylla samt en smal expedit som ska få "ligga" på golvet. Jätteskönt!

Hittills har vi haft högar med papper på golven, fakturor, försäkringar, flyttanmälan, examensbevis med mera, men nu har jag köpt pärmar och ska börja sortera in det snart, så att vi kan få det precis så avskalat och rent som jag vill ha det.

Upptäckte i helgen att jag glömt tegelstenen som jag skulle behöva läsa för att klara beskattningen i Söderhamn, så mamma skickade den. Nu måste jag därför ta den där promenaden på en timme för att gå in till stan och hämta den.

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt