Nya smycken

Nu har jag lite nya smycken på gång! Idag fick jag nya pärlor, och som ni vet har jag svårt att slita mig... Jag fick också in en ny beställning idag, av Otto, den levande reklampelaren! Hon kommer att bli den första som får med visitkort i sin beställning, och nu är det ju bara att hoppas att försäljningen kommer igång lite bättre när hon är inblandad.

Jag har också insett att jag har timlön i stil med svältande kinenska barn. Finns det ingen kurs som lär ut hur man slutar få dåligt samvete för att ta betalt av sina kompisar? Gärna en högskolekurs eftersom jag kan behöva några fler poäng...


You know you love me
xoxo

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt