Organisationen

Jag klarade tentan i organisationsteori! Nu är det äntligen bara en kurs kvar att tenta av (beskattningsrätten) och Matte C-kursen.

Jag blev så upplyft av att få reda på det att jag började kolla upp vad jag ska läsa nästa termin för att få ut en fullständig examen. Jag har hittat ett par kurser i företagsekonomi (eftersom jag behöver 30hp FE till) samt en kurs i webbdesign och en i IT-juridik som jag funderar så smått på. All fyra kurser som jag kommer att läsa kommer i så fall att vara inriktade mot internet, men det låter ju roligare än organisationsteori eller kalkylering.

Glöm inte bort att kolla min hemsida.

You know you love me
xoxo

Kommentarer
Postat av: Mary

Vad skönt att du klarade den :)

2008-09-20 @ 18:03:35
URL: http://www.maaarys.se

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt