So far...

Nu har jag äntligen adressändrat! Jag utyttjade dessutom tjänsten för flyttsms lite i överdrift, men att smsbomba halva telefonboken kan väl vara roligt ibland? Jag upptäckte dessutom att telefonboken skulle behöva utsättas för lite feng shui-rensning, då det var massor med nummer som var inaktuella, eller hörde till människor som jag inte har pratat med sedan jag fick det. Till exempel: flera människor som jag gjort grupparbeten tillsammans med, men som jag inte skulle känna igen om de så kom fram till mig och bet mig i näsan.

Jag har fått en låsning under högra skulderbladet, så min arm gör ont så fort jag lyfter den. Känns som ett besök hos en kiropraktor inte skulle sitta helt fel, men ska nog försöka vänta till efter helgen i alla fall. Så länge får Elof massera mig och stå ut med att jag skriker till varje gång jag skrattar eller hostar.


You know you love me
xoxo

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt