Hemma igen

Nu känns det som att det börjar bli dags att uppdatera bloggen lite mer frekvent, jag har upptäckt att det nästan inte är någon som läser den längre... Kan ju också avslöja att anledningen till censuren under den senaste tiden har varit att min kära mor hittat hit, och som de flesta vet har hon ganska bestämda åsikter om bloggning. Eller om det mesta egentligen.

Läkarbesöket gick bra, jag ska få nya linser, nu måste jag bara boka en ny tid för synundersökning. Känns som att det blir en dyr månad nu, med flytten och allt.

Nu är jag i alla fall tillbaka i lägenheten, dags för frukostte snart. Jag tog sovmorgon en timme, det är nog en förkylning som håller på att bryta ut.














Igår kom visitkorten! Så lyxiga som de hävdade på sidan vet jag inte om jag tycker att de är, och de lyckades inte få baksidan rätt, men de får duga så länge.


You know you love me
xoxo

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt